Sååå roligt!

Idag fick jag mej en rejäl sovmorgon. Kevin har sovit jätte bra inatt. Alexandra däremot, hon vaknade igårkväll runt 11 tiden typ och somnade inte förens 5 snåret på morgonen, hon och Jonas har legat i soffan. Ibland är det skönt att hon är pappig hihi

 

Loggade in och ahde en ny komentar på bloggen idag som sa att jag vunnit en mössa hos ---> http://fionamedkompisar.blogspot.com/ super roligt, jag har vunnit den blå. Ska bli kul att se hur den passar och vad Alexandra tycker. Hon gillar ju mössor så =D

 

Idag kommer farmor-Anna hit och stannar nästan hela veckan. Hon säger hon har barnbarns abstinens =D hihi
Och ikväll ska jag över till Tant Catrin en sväng, Alexandra ska följa med men har inte riktigt bestämt mej hur jag gör med Kevin om han får vara hemma med pappa och farmor eller om han ska följa med oss. Får se, lättast är ju att bara ha en med sej och Alexandra är ju "roligast" , om man kan säga så, eftersom Tuva och Loke är lite större så blir nog Kevin trist. =D

 

Alexandra sitter och kollar på sin favvo film just nu, "Cars" , på sej har hon sin cars-tröja och under armen sin cars-kudde =D
Så pekar hon på en av bilarna på kudden och då gäller det att komma ihåg vad dom heter =D

 

"Blixten"

 

 

Hon babblar på som bara den, fortfarande mest på sitt eget språk. Däremot så kan hon säga "hjälp mej" *skrattar* Hon kan komma med Kevins napp och säga "hjälp mej" , då har hon försökt stoppa nappen i Kevins mun men att den bara trillar ut hela tiden. Hon är ju för söt.

 

Nu ska jag plocka undan lite innan sväris kommer.
Kram å hej så länge!


Kommentarer
Postat av: fjeen

Jag är lika spänd jag om det sitter bra och om hon gillar den :) Fräck tröja hon har tänk om jag fick på mina tjejer lite sådana kläder.

2010-10-28 @ 10:21:02
URL: http://fionamedkompisar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0