Träningsvärk!

Oj shit ja, det va länge sen man hade :b
Träningsvärk är ju nått man får när man gör någonting man inte brukar göra så ofta, och jag har shoppat idag och fick träningsvärk. Hmm...jag får väll shoppa lite oftare då kanske =D *smart*
Hittade bodyn till Kevin, blev jamas till kidsen. Alexandra fick en sån cool som lyser i mörkret haha
Till mej hittade jag tre par byxor, ett par svarta pantalonger, ett par jeans-pantalonger typ och ett par jeans. Grymt nöjd med dagens köp,  hoppas nu bara tröjjan från London matchar och passar (: *håller tummarna*
Ska försöka hitta nån lite längre tröja sen också, tror det kan vara snyggt.
Blir inga bilder idag, är på tok för trött för att fota just nu.

 

Alexandra har åkt på ögoninflammation stackarn så hon blir hemma från dagis i veckan. Annars är hon hur pigg som helst.
Hon satt på golvet med Jonas och puttade en barbie bil emellan sej och så sa hon "ett två treee" , precis som pappa. Då smalt mitt lilla mamma hjärta...igen =D

 

Tiden går så himla fort, snart är det dop, Anneli fyller år, Linnéa fyller år sen fyller Alexandra 2! Sen är det jul och nyår å innan vi vet ordet av det så är det Januari 2011. Hur ska man hinna med? :b

 

Ikväll blir nog iaf en tidig kväll, tar på krafterna att lulla omkring i Farsta med sväris och två små <3

 

Kram å natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0