Första gången (:

Idag tog vi en tur in till Farsta hela familjen. Vi skulle kolla om vi kunna hitta badkläder till Alexandra, kort till dopinbjudningarna och små tossor till Kevin som jag spanat ut på H&M.
Jonas sprang på en trumpet på Lekia som han köpte, tyvärr så va den så grymt jävla dålig så vi funderar på att slänga den :( För inte lär vi väl kunna gå tillbaka med en trumpet som hela familjen spottat i och klaga på att den va så jäkla dålig? Hmm..jävla piss grej...trist. men men...
Själv slog jag till på en "skärmaskin", den billiga varianten, från Clas Olsson, och så hittade vi en mindre förvaringslåda til Alexandras rum. Och ett pussel hittade Jonas med "Cars" på, perfa till lilltjejen ju =D

 

 

skärmaskin och kort...

 

Förvaringslåda i plast till Alexandras Lego Duplo klossar (:

 

Ett lite "svårare" pussel...

 

...men pappa hjälper till och visar hur man gör <3

 

Magarna kurrade så vi åt på Burger King. Första gången Alexandra åt eget på ett sånt ställe. Annars har vi haft med mat till henne och så har hon smakat några pommes. Men idag, idag fick hon egen hamburgare, pommes, dipp och mjölk! Hon va sååå söt där hon satt och smaskade =D

 

 

 

 

Pappa fixade både krona och flagga till henne, kronan va si så där, flaggan däremot viftade hon med förfullt!

 

Några badkläder hittade vi inte och tossorna glömde jag, får bli nästa gång.

 

Många vagnar som väntade på "våran" buss så vi promenerade hem istället. Gick förbi Plantagen men tycker dom blir aldrig bättre. Så oinspirerande ställe och trist personal. Näh, minus till det stället. Synd då jag gillar Plantagen annars.

 

Kevin sov under hela tiden vi va hemifrån, skönt att ligga och mysa i vagnen (:

 

Nu ska jag se om jag kan fixa det sista med dopinbjudningarna så jag kan posta dom på måndag.
Kram å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0