Alla sover olika =D

Idag testade vi Zumba jag och Jonas. Roligt faktiskt, lite klurigt men vi får nog till det så småningom.
Alexandra tyckte också att det var roligt att vi dansade omkring, hon körde sin egna Zumba hon hihi
Hon är ju för söt =D
Efteråt fixade vi lite, duschade och tog det lungt. Tog på krafterna haha
Sen reagerar vi på att det är liiite för tyst hemma, Alexandra brukar ju höras.
Vi hittade henne iaf..i varadgsrummet...på golvet...sovandes! <3

 

 

ZzzZzz....

 

Jag var likadan när jag var liten, jag kunde somna vart som helst, hur som helst, när som helst.
Sådan mor sådan dotter <3
Man undrar ju endå lite varför just där, om hon var påväg nånstans. Eller om hon bara tänkte (eller inte tänkte) "här blir bra" =D

 

Här är hon snyggis med kläderna hon fått av Mommo (:

 

 

En glad liten kille som rivit sej på näsan :b

 

 

Nu ska jag ta och fixa lite käk. Idag blir det mos köttbullar och brunsås, enkelt och det blir inte alltför mycket disk.
Den jävla diskmaskinen har ju pajjat! *ogilla* Jag gillar min diskmaskin...även fast det inte alltid blir rent :b Dags för en ny då kanske...trist att köpa såna saker bara. Dom är ju inte snygga och så kostar dom massor :b

 

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha, jag har för mig att kunde somna på pottan!!??? ;)

2010-09-10 @ 17:55:22
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0