Älskar att hämta ut paket...

...även fast jag vet vad det innehåller =D
Sammlar ju koderna på blöjpaketen och idag fick jag hem en snutte kanin till Kevin och ett spel till Alexandra =D Jätte fina saker! =D

 

Fuck you, kaninen är min! =D

 

 

Och spelet till Alexandra, "bildlotto"

 

Hittade lite kul grejjer på Willys igår också som jag var "tvungen" att köpa, bla Blixten McQueen isglass, Blixten plåster och Nicke Nyfiken russin mixar =D

 

plåster

 

Russin mix, 12 mini paket med Nicke nyfiken på alla =D Kunna inte låta bli hihi

 

Gick bra att åka till Willys igår. Alexandra på dagis och Kevin va hemma med Jonas. Jätte skönt att komma iväg lite sådär själv. Och jag som älskar att storhandla, skönt att strosa omkring. Underlättar ju så mycket när man kan scanna sina varor själv nu också, speciellt när man åker själv.
Tog taxi hem så det gick smidigt det med så det gör jag nog fler gånger.
Brukar ju annars handla från mataffären.se men willys är ändå billigare. Och så är det skönt att gå och se lite vad som finns också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0