blixten mcqueen

Åkte in till Farsta en sväng idag. Massor av rea överallt så jag passade på. Blev BR-leksaker, nyöppnade LEKIA och sen Panduro =D
Blev lite saker till Alexandra till julklapp, om vi nu kan hålla oss. Hon har redan fått ett Lego med Blixten McQueen, en stor favvo =D
Köpte hem gips också så nu ska jag testa att göra avtryck själ hemma. =D

 

 

Den gjorde succé så de va roligt. Även jag och Jonas tyckte de va kul med dom små lego bitarna hahaha

 

Hon har två favoriter Alexandra. Båda två är röda racerbilar, Blixten McQueen och Rorri.
köpte även denna
Så vi får se om vi kan hålla oss eller om hon får den nu snart hihi
Jag får väl slå in den så blir det lättare :b

 

Alexandra med sin napp hon fått av Mommo =D

 

Måste ju bara visa tavlan ja gjort till mamma å Jeppe. Dom skulle fått den när han lämnade lådorna men vi missade de, får bli nästa gång (:

 

Kevin och jag myser efter hans bad <3

 

 

 

 

Nu ska här smaskas lite chips och cola framför tv:n såhär en lördags kväll.
Imorgon blir det Loppis så håll tummarna att jag får nånting sålt. Angelica och Harald kommer och hjälper mej att bära och hålla koll på Alexandra. Anneli kommer också och ska sälja lite. Ska bli spännande =D

 

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: erika

Vad kul! Jag som skulle skriva till dig om det där Rorro-settet. Var ju 2-300 kr rabatt ju har jag för mig, såg i tidningen:) Ha ha, sån där napp köpte jag till Emilia när vi var i Helsingfors förra året, så himla cool:D Kram

2010-09-27 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0