Dopinbjudan (:

Nu äntligen har jag kommit på hur inbjudningarna till Kevins dop ska se ut. Det blir super bra, enkla.
Svårt med vem som ska bjudas bara. Alexandra fick ju ett så litet dop så vill inte göra nån stor grej nu heller. Men så många man vill bjuda. Bra om vi får plats i lägenheten också haha
Just nu är listan uppe i 20 pers + respektive + ev barn ...ojoj...
Vet inte hur vi ska få plats men det blir nog mysigt haha

 

Jag lägger upp bild på kortet sen när jag är klar, har inget färdigt ännu =D
Allt jag kan säga nu är att det blev INTE som jag tänkt från början...som vanligt hehe

 

Har sett att det är ett par stycken som trillar in på min blogg numera också, spännande =D

 

Imorrn blir det upp tidigt för att lämna Alexandra på dagis, Kevin lämnar jag hemma med Jonas och så åker jag direkt och storhandlar på Willys. Det är "nära" så ska väl inte bli allt för dyrt med taxin hem sen. Faan att man inte fixat körkortet ännu, klart jag vill ha det men är verkligen noll intresserad av hur en bil funkar, vad som ska fyllas i vart osv... bläh!
Men men..nån gång så...kanske en intensivkurs skulle passa mej? *fnular*

 

Nu ska jag klippa och klistra lite =D
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag hoppas att faster står på listan!!!! annars j####r ;)

2010-09-29 @ 08:46:42
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: Linda

fnissar lite hemligt

Jag spricker snart!!!!

2010-09-29 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0