Kana me mamma =D

Efter dagis så stannade vi och lekte lite i parken. Alexandra tyckte att jag också skulle åka kana så det va bara att masa sej upp och låta sej bli nerputtad =D

 

 

 

 

 

Sen rörde vi oss hemåt. Nilsson (Som egentligen inte ens heter Nilsson hahaha ) och Tindra skulle komma förbi så vi mötte upp dom i centrum.
Alexandra och Tindra lekte på så fint. Tindra pratar på massor och dom kommer bra överens.

 

Kevin spanar på tjejerna (:

 

 

Byter blöja på dockan Leo

 

Sitter i dom sköna stolarna och kollar film

 

Världens sötaste Tindra =D

 

Världens sötaste Alexandra =D

 

Världens sötaste OCH tröttaste Kevin =D

 

Dom hade kul ihop. Jag och Kevin satt och kollade på TV. Sen när jag gick inte till Jonas så visade det sej att jag håller på att tappa rösten..låter hel mysko just nu hahaha
Så nu blir det bara att göra sej klar för sängen och hoppas på att man kan prata normalt imorrn =D

 

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh värsta mysbilderna ju, nu saknar jag er...

snart kommer faster och åker kana

2010-09-15 @ 20:52:31
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0