*Morr* (Eller vad säger du Sarah?)

Satt och läste i dagens Metro och ser att ikväll på kanal 5 så ska dom visa "Miss Secret Agent 2: Armed and fabulous"
I resentionen står det följande
"Sandra Bullocks FBI-agent har bytt till PR-jobb, men en kidnappning väcker snutreflexerna. Usel uppföljare på halv-unken etta."
Vaa??!! "Halv-unken etta" Skaru ha stryk eller??!!
Att man ens kan kalla Min och Sarahs film för "halv-unken" (JA, vi har faktiskt en film! =D )
Nä nu blir jag ju nästan lite purken här... *mummel*

 

 

Jag gillar den iaf...eller..nä..jag ÄLSKAR den :b Har sett den miljoner gånger men nu var det länge sen. Hade den på VHS förut, måste köpa den på DVD. Skäms på mej som inte har den i hyllan =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0