Projektet igång! =D

Kunde ju inte hålla mej från Panduro så nu har jag köpt en canvas, dock inte den jag hade tänkt men det blir bra endå. Även färg och en ordentlig pensel inhandlades. Dekorationen får jag ta sen, måste planera och fundera lite till på den =D

 

canvas, pensel och färg

 

snabbskissen

 

Canvasen målad och "klar"
Så nu ska jag bara fixa avtryck av deras händer och sedan dekorera med bokstäver, blommor och lite bling bling!

 

Sväris är här nu också, hon åker hem imorgon :( kommer bli tomt.
Och medans Alexandra hänger på dagis imorrn så åker jag och Kevin till Farsta, dax för första läkarkollen.

 

Va me på radio idag också HAHAHAHA!!! Vann biobiljetter så nästa vecka blir det bio i stan för mej å tjejerna och det ska bli sååå kul! Tur att Jonas är ledig just den dan =D

 

Lite blandade bilder från veckan

 

 

 

Alexandra lekte lite med bärselen vi skulle slänga (:
Snäll Farmor köpte en ny sele sen i Farsta som passade dockan ist =D

 

 

Bus i parken efter dagis (:

 

 

 

Min lilla diskare <3

 

 

Nu ska jag pärla lite, somnade ju igår med Kevin så jag fick nada gjort :b Får se hur många plattor jag hinner lägga ikväll, men ni lär snar få se bild på det hela.

 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ska bli spännande att se,

jag tycker för övrigt att du ska skriva ett blogginlägg om hur Alexandra pussade på mig iphonen (och inte på farmor) ;p

2010-09-04 @ 10:56:21
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0