Tiden rusar igen!

Men inte tillräckligt snabbt endå :b haha

 

Snart sätter ju mina hemligheter igång och det blir allvar. Familjen skickar jag ner till skogen till Farmor, dom får klara sej utan mamma/fru i två veckor, Sen är dom välkomna hem hihi
Jag kommer ju sakna ihjäl mej på dom emn det ska nog gå bra endå! =D

 

Har även fått för mej att ha en till hemlis, men den får bli först efter den första hemlisen. Det är nog en hemlis som bara kommer nämnas som "den andra hemlisen" och inte ens dom utvalda till den första hemlisen får veta, INGEN får veta...ja jo min man då ofc men ingen mer =D hihi

 

Nu ska här ätas frukost och plocka ihop allt jag fotade igår. Har lagt upp lite fler annonser på Vinden och hoppas på att få någonting sålt, annars lär det inte bli några hemlisar :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0