SvampBob Fyrkant!!!

Igår kom MoPar med Lilla-Blå och jag fick köra oss till Södertälje! Vi skulle säga hej till Mommo i butiken (Blåbands secondhand på järnagatan, öppet tis-fre 10-16, lör 10-14) sen skulle vi träffa SvampBob!
Vet inte vem som va gladast åt det, MoPar, Alexandra eller Kevin ^^ haha

 

MoPar och Alx spanar på SvampBob

 

Kevin är också med, men han va lättast att låta sitta där han satt hihi

 

Sen blev det kö...

 

Spänningen stiger och lilla fröken fick myror i benen, svårt att vara still! Men tills lut kom dom fram och det var dax...

 

...att få träffa SVAMPBOB!!

 

 

När jag kom fram till senen så jag skulle kunna fota och Kevin fick syn på SvamBob så pekade han och blev överlycklig! "däh däh" sa han, så det var bara att lyfta över honom till MoPar så han också skulle få vara med ^^

 

Sen gick vi opch spanade lite i stånden och på torget hade dom satt upp karuseller och diverse lott-stånd. Alexandra och jag åkte radiobilar...

 

 

...När hon såg dom först tyckte hon det verkade roligt, hon rattade lite men när dom började krocka med oss så var det inte alls lika kul längre. Men hon testade iaf. Vi torkade tårarna och drog i ett vinst-varje-gång-snöre. Alx drog upp en nalle och Kevin fick upp en liten leopard.

 

Sen började det bli dax att röra sej hemmåt igen, så vi gick till Mommo och sa hej då sen körde jag hem oss, handlade hamburgare i Farsta Strand som vi mumsade i oss när vi kom hem.

 

En rolig dag, MoPar hade roligt, kidsen hade roligt och jag fick köra bil ^^ haha
Dom sov gott på det vill jag lova =D

Kommentarer
Postat av: VS - Anna

Hej!



Nu är vinnaren utsedd i min SmartaSaker-tävling, kolla vem som vann!



Ha en skön söndag!



//Anna

2011-08-28 @ 10:49:10
URL: http://vittellersvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0