Första kortet anlänt!

Sådär. I Tisdag så postade jag 5 stycken vykort ut i värden och idag registrerade en av mottagarna att kortet kommit fram. Superkul verkligen! Direkt klickade jag fram en ny adress och dagens kort ska till Tyskland.
Nu när ett av mina kort blivit registrerade så kan även nu min adress ploppa upp på någons dator. Så nu är det bara att vänta och se när det trillar in ett kort till mej också. Så himla spännande! Vart kommer det ifrån! Vad kommer det att stå? Vad kommer det vara för motiv? Ja guh jag är så sprallig i kroppen alltså.
Ska ner och posta kortet till Tyskland när jag hämtar Alexandra. Får väl köpa frimärken på en gång så jag har hemma också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0