Postcrossing!

Nu har jag hittat någonting "nytt" att testa. Det heter Postcrossing och går ut på att skicka och få vykort från hela världen.
Jag älskar ju snigelpost så det här är absolut någonting som jag ska testa. Ni kan läsa mer om exakt vad det är och hur det går till på deras hemsida.
Jag har just fått min första adress framslumpad och mitt första vykort ska skickas till en tjej i Ryssland. Det ska bli super roligt!
Så nu ska jag bara införskaffa några snygga vykort och ett gäng utlandsfrimärken.
Hoppas på att få med mej familjen på en promenad in till Skogås. Tror mej ha sett ett gäng ställ med diverse vykort där.

Postcards Exchange

 

Gillar du också att få post så kolla gärna in sidan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0