*andas*

Jag fixar det här. jag måste fixa det här. Det kommer komma fler gånger. *andas*

 

Alexandra mår inte riktigt bra. Hon har ett bajs som kan döda just nu, och kräks gör hon. Först vid frukost, blev bara att Kevin åt. Sen somnade hon i soffan en stund för att sen krypa in till mej och Kevin som vilade i sängen. Sen kröp hon upp i soffan igen, fick i sej lite vatten och kräktes upp det igen.
Jonas jobbar och slutar först efter 13-tiden, men jag fixar det här *försöker intala mej själv*
Bara att se henne kräkas får mej att svettas. Hon är så duktig, gråter inte ens,hon litar på mej, litar på att jag tar hand om henne. Måste visa mej lugn. Jag fixar det här.... *andas*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch, blir ju helt gråtfärdig när jag läser:( Stackars lilla vännen! Emilia har haft tur som "bara" fick diarré, Sebastian kräktes däremot. Så hemskt när de små blir så sjuka. Man känner sig ju så maktlös. Styrkekramar till er och hoppas hon piggnar på sig snart <3

2011-03-26 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0