Massor att göra...

...när Alexandra är på dagis! Det gäller att ligga i för om 2 veckor börjar allvaret, om 2 veckor åker familjen på en liten minisemester ner till farmor. Själv stannar jag hemma, fullt koncentrerad på vad som ska göras. Många har nog redan fattat vad jag håller på med medans andra fortfarande är nyfikna på vad jag fifflar med. :b hihi
Men snart ska jag tala om VAD det är, snart snart snart (;
Krävs en del förberedelser först bara hihi

 

Och så fort denna hemlighet är avklarad så ska jag ta tag i den andra hemligheten direkt, jag ser sååå fram emot det, vet inte rikitgt vart jag ska börja bara men det löser sej haha

 

Iaf, när jag är klar med min första hemlighet så åker jag ner till la familia över helgen sen gör vi sällskap hem, jobbigt att ta två busungar själv på tåget annars för Jonas, men jag kommer sååå gärna ner endå. Mysa med kissen och kolla på alla blommor svärmor har dragit fram! =D Synd att jag missar Camilla bara, men men, så är det ibland!

 

Nu ska här fixas nån snabb lunch innan det är dax att hämta busfisen från dagis. Idag ska vi hem till kompisen B och leka, ska bli kul å se vad Alexandra tycker om det, och om han vill låna ut sina saker (; haha

 

Puss!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Vad är den andra hemligheten.............

Nu är svärmor jätte nyfiken,,

2011-05-03 @ 13:23:55
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0