Ladies Night 2011!

Jo, så här va, Jag var med i en tävling! Joo det är sant! OCH...JAG VANN!! =D
Vinsten var två Showbiljetter till Ladies Night i Globen, och eftersom Farmor Anna var på besök så fick hon följa med!
Sååå trevligt vi hade och som vi skrattade! Nästa gång blir det middagsbiljett, LÄTT!!
Vi fick vara med om en härlig kväll men bra musik, roliga vitsar, snygga dansare! Och, får inte glömma Killarna på scenen! Brolle! (mums!) Martin Stenmarck (Mhmm) Thomas Järvheden (hahahaha) Frank Andersson (??) och Anders Timell (kul kille han me)

 

Entren för dom med middgasbiljett

 

Eftersom Anna inte vill vara med på bild så slipper hon...typ (: ...

 

...själv känner jag mej otroligt..hmm..snygg! :b haha

 

Det är inte mycket som syns...typ ingenting alls..MEN, bara vetskapen om Vem som "typ" finns på bild så skiter jag i det :b

 

Och för dej som inte förstått det, såå, det är alltså Brolle som syns..typ..knappt..men endå :b

 

Japp...en kanonkväll som jag gärna gör om! =D
Tack Anna för härligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Tack själv för en härlig rolig kväll..... Och vi lyckades komma ut ur garaget...

2011-10-19 @ 17:00:09
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0