Trött!!

Nä nu får det vara nog! Nu är jag trött på att inte må bra, nu har detta hållit på för länge! Vill bara att den kommande veckan ska gå snabbt så jag får träffa läkaren nångång. På fredag är det dax men känns som en hel evighet! Illamåendet är tillbaka och jävlas med mej och det tar på krafterna. Stackars Alx och Kev blir lidande då jag inte kommer ut just nu, tur det är dagis på tisdag iaf. Känns mindre kul att bara vara inne hela dagarna och va som nån zombie. Skulle vilja gå iväg å mata änderna men kroppen bär nog inte så långt :( Skit!!
Förhoppningsvis så hittar dom vad som är fel på mej, gissar att det lutar åt sån gastrostopi (stavas??) vilket känns mindre kul det me men men, bara dom hittar felet så jag kan njuta av parken med mina barn för det här är helt jävla värdelöst!!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0