Min vackra Familj! <3

För ett tag sedan så vann jag en porträttfotografering i en tävling hos Atelje SchulteFacebook . Det blev till att packa ihop hela familjen och fara till Södertälje där han har sin atelje.
En bestämd fotograf som är väldigt duktig på sin sak och fina bilder blev det!

 

Här är två av bilderna som tog som han delat med sig av via facebook

 

Först ut har vi Alexandra <3

 

Och sen hela familjen

 

Jag är jätte nöjd med bilderna, det togs massor och det var supersvårt att välja vilka jag skulle ha. Man skulle va miljonär egentligen!
Vet exakt vart dom ska sitta och hur men det får ni se sen när jag är klar ^^

 

Om ni klickar på bilderna så kommer ni till Atelje Schulte´s hemsida, där kan ni kika på fler av bilderna han har tagit och även prisuppgifter och karta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla om en söt topp/tröja på min blogg! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-en-sot-topp.html

2011-09-24 @ 20:37:08
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0