Fixar och donar!

Fixar och trixar med butiken, har bestllt hem nya visitkort och en stämpel, så nu snart slipper jag skriva för hand avsändar adressen på alla paket! Hoppas den är bra nu bara (:

 

Varit på Formex mässan och drog med mej Anna. Blev två beställningar och jag längtar så tilld et kommer in på lager! Men jag får inte säga vad vi har beställt ännu, det får ni hålla koll på StenmarksPyssel´s blogg (;

 

Ni missar väl inte tävlingen hos StenmarksPyssel ? Kika in och var med, idag söndag är sista chansen!

 

I övrigt så är det full rulle här hemma, vi hostar, snorar, sover dåligt och busar så mycket vi orkar =D
Jag vill också vara liten när jag är sjuk, man verkar orka så himla mycket mer då. Nu när man är "stor" och blir sjuk så blir man totalt värdelös, man vill helst bara ligga i sängen eller framför tv:n tills man blir frisk.
Alx och Kev däremot, hur mycket energi som helst! Fast det är ju bra iaf, då är det inget "alvarligt" ^^,

 

Nu ska jag fixa lite innan jag ska åka och hämta hem Jonas, han har vart och lanat i helgen så vi har haft pappa-fritt här (:

 

Hörs! Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-01-30 @ 13:11:41
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Åsa-Mitt i en vårdnadstvist

Nu har jag dragit en vinnare i den tävling som du deltagit i.

Kika in och se om det var DU som vann ett hemligt paket från My Kidoo!

2012-01-31 @ 16:15:23
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0