Kliar!

Det kliar i fingrarna när jag kikar igenom lite bilder på datan. Vill göra!
Vill typ köpa hem ett brudställ, köpa på mej ett gäng billiga blommor från hötorget och SKAPA!
Kan knappt fatta att det är typ 3½ år sen sist..

 

minns jag hur man gör?
kan jag fortfarande?
tänk om det blir skitfult och bara trillar ihop?

 

Hmm..men jag vill skapa...nånting ska det väl finnas sparat i skallen...eller?...

 

Fick även för mej att jag vill ha en textningspenna och träna på bandskrivning igen, få till det snyggt lixom (:

 

Who knows? Who cares?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarra

Åh så fina bilder du tar! :D

2012-01-28 @ 16:51:23
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0