En månad =D

Idag är min lille kille en månad! Helt otroligt vad tiden rusar! Men den får gärna rusa lite till så han börjar krypa och bli lite rolig =D hihi Nu sover han mest...och kissar på oss :b

 

 

Emma och Weiner var förbi och hälsade på idag också. Dom ska hämta hem sin katt Singoalla imorrn och jag är inte alls avis :b haha
Måste åka och gosa lite med henne nån dag..om jag får...katten alltså =D haha

 

Igår passade jag och Alexandra på att måla lite medans Jonas och Kevin sov. En riktig lite konstnär jag har. Efter några målningar började hon måla på sej själv så det blev badet direkt efter =D

 

 

Lite färg på händerna...

 

...och lite på magen...

 

...färg lite här och där =D

 

Kevin har fått bada badkar också, han verkar gilla det starkt. Han blir så lugn efteråt och verkar så lugn i vattnet, ligger på rygg och spanar. Ja inte själv då förstås :b haha

 

Alexandras docka och Kevin spanar på varandra (:

 

Nu är det inte långt kvar till det är dax för dagis för Alexandra heller. Börjar kännas lite pirrigt. Tur att Jonas är med första dagarna. Hoppas hon kommer trivas och ha det roligt (:

 

Nae, dax för sängen så man hinner sova nått i natt. Blir så lätt att man fastnar vid datan.
Hittade nyss små Japanska lunch lådor, "Bento" , helt otroliga säger jag bara. skulle man våga äta såna??
Jaja, godnatt på er =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0