"Har han kommit ännu?"

Jahapp, den här dagen gick snabbt. Upp klockan 6 med Alexandra, sova mellan 12-15, upp igen och få mumsig mat av Älsklingen för att sedan parkera en stund till i sängen runt 18 tiden.
Rolig man var idag då :b haha
Så blir man om man hittar på någonting ena dagen, då blir man hel död dagen efter :b
Imorrn ska jag och Camilla in till stan för lite shopping på Åhléns, ska bli super kul.
Vilket även betyder att jag är hel död i övermorrn men men, det är det värt.
Ska försöka lura med henne till Panduro åxå *muhahaha* =D Men det bör gå snabbt då jag vet va jag ska ha (:

 

Snart kommer han ut och man kan förhoppningsvis börja bli sej själv igen snart (:
Han sparkar omkring och verkar bara bli starkare och starkare för varje dag. Ibland tror jag han ska peta ut revbenen på mej :b
Enligt Liberos sida så är det nu V.38 (37 + 5) och det är 16 dagar kvar till bf. Sen får vi väl se när han känner sej redo =D

 

Kan även tillägga att jag kommer ignorera frågor som ex "har det hänt någonting ännu?" , "har han kommit ännu?" osv, ja ni kan ju dom vanliga frågorna. Ni lär märka när han kommit, antagligen med ett glatt blogginlägg, ändrad status på Facebook, SMS, MMS eller kanske ett telefon samtal.
Japp, då var det sagt och jag hoppas att ni förstår =D

 

Nej nu ska jag hoppa i säng igen så jag orkar med morgondagen
Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

har han kommit an?

2010-06-30 @ 00:04:42
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: anna stenmark

Ha en bra shopping dag, och handla lite till dig själv också.

2010-06-30 @ 10:09:46
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0