Blir en tidig kväll ikväll...

Vi ligger inte först längre...vi ligger typ tvåa...långt efter :(
Det blev lite som..jahapp...det var det de. Hoppas vi vinner någonting iallafall, är ju ca 2 veckor kvar så mycket kan ju fortfarande hända. *hoppas hoppas*

 

 

Fick sovmorgon i morse av min underbara Jonas <3 Väl behövt kan jag säga, minsta lilla ansträngning och känner mej som en död flodhäst.

 

 

Anneli och Linnea kom förbi på besök, mycket trevlig. Massa bus och pannkakor på det. =D
Alexandra somnade gott på det, energimätare nere på 0 alldeles lagom till kvällen sen, Underbart =D hihi
Då hinner man få lite tid för sej själv åxå, kanske pyssla lite..om man kommer på nått bra (:

 

 

Jonas har just gått iväg till jobbet för att hämta nycklar, han öppnar imorgon. Passade på att skicka honom till Ica för att köpa kokosboll =D Känner att jag måste ha en och det är snarast haha

 

 

Är nu i v. 32 (31+3) så det närmar sej med stormsteg. Är så nyfiken på hur han ser ut nu, en liten Mini Jonas, han kan iaf inte bli annat än söt =D

 

v. 32 (31+3)
Närbild :b
v. 32 (31+3)
Haha!! Det där med att se glad/normal ut på bild..hmm..inga lätta grejjer det inte :b

 

Nae, nu kom mina kokosbollar hem så ska genast attackera dom, sen blir det nog sängen endå =D

 

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0