Nu e hon här!

Nu har Camilla kommit hit.
Alexandra visste exakt vad som skulle göras med resväskan, hon har då lärt sej att i såna brukar det finnas presenter till henne och mycket riktigt, det fanns det även denna gång =D
Jag var lite trög och hade ingen kamera framme just då.

 

Även Camilla fick en present/Julklapp av oss, hon tjoade av lycka! =D

 

Alexandra hjälper Faster att öppna (:

 

 

 

Jag är då inte så insatt i det hela, men headset, mus + matta och spel (:

 

Lite mys i soffan framför "Cars" medans jag står i köket och slavar :b
Här ska mumsas köttfärslimpa, sås och potatis om ca 40 min Mmm!!!

 

Sen blir det till att plingelinga Tant Catrin och se om hon har tid för snabb besök av mej och Camilla, ska ev hämta (köpa) upp två bobby cars av henne. Alexandra kommer nog tycka dom är sååå roliga!
Fast, jag gissar att hon inte kommer få åka så mkt, Jonas kommer väl rejsa runt på den blå och Camilla på den rosa. Jag lovar att vara redo med kameran hur som haver =D

 

Nu sak jag kolla till potatisen.
Hej på en sväng!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Härligt, och snart kommer farmor med resväska.....

2010-11-11 @ 16:43:57
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0