Trapp SM!

Nu har vi fått starttiderna för Trapp SM:et som jag och mamma ska springa. Hon har nummer 10 och jag nummer 12. Det kommer bli så grymt jävla kul och vi kommer bli så grymt jävla slut hahaha
I mejlet vi fick stog det även "Era nära och kära kommer kunna följa er på tre stycken storbildsskärmar utplacerade i Skrapan.", ojoj säger jag bara *asg*
Trodde att det skulle vara fler som ställde upp men gissar väl då att folk inte vågar, FEGISAR! :b

 

Hmm...börjar ju endå fundera..vad har jag gett mej in på? hahaha

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej Linda.

Va kul att ni kom,sprang och ställde upp.

Tack så mycket. Det är såna som ni som gör såna här tävlingar.

Hoppas vi ses nästa år.

/Peter Svarta Lådan

2010-10-31 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0