jävla illamående!

Inte får man känna sej bra någon längre tid inte. trodde illamåendet hade försvunnit men det kom tillbaka. typiskt...
känns som det är någonting som blockerar halva halsen lixom, och lite i bröstkorgen.
Jonas ligger däckad i sängen, han mår inge vidare han heller. Hoppas bara det inte är influensa som kommer på beök. Vi får se hur hur han mår imorrn om jag måste ställa in söndagens firande. Hoppas inte. Håller tummarna att det bara är någonting tillfälligt. Och jag som har beställt tårta.

 

Världens underbaraste svärmor har jag också. Hon ringde just och sa att om jag behöver hjälp så kommer hon på stört!
Jag har det riktigt bra endå! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0