En sväng till Coop med knasiga inköp :b

Behövde handla säå det blev en tur ut till Coop, Port73.
Så nu är kyl och frys fyllda och fick även med mej några böcker =D

 

 

Paris Hilton, jag gillar henne, kan inte sätta fingret på varför bara =D

 

Barn är ju för roliga =D

 

Köpte även Räkna med Nicke Nyfiken och Puhs kokbok men har ingen bild ännu.
Hittade även Plopp Puss och Kram som jag var tvungen att ha!

 

Och köper man bindor så får man just nu ursnygga etuier (stavning?) så jag slog till på två på en gång!

 

 

Hur fina som helst!

 

Kan även tala om att jag Faktiskt gillar Hello Kitty så när jag såg dessa så va jag ju bara tvungen att köpa ett paket :b
Bara för att lixom hahaha

 

jaa..jag vet, jag ÄR knäpp! (;

Kommentarer
Postat av: camilla

tossfia

2011-03-03 @ 01:13:26
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0