Åka båt!

Nu tog det ett tag innan jag skrev igen!
Kan tala om att jag är på bättringsvägen och vi hoppar detaljerna för att prata om något roligare. För en vecka sen, den 6e, så åkte jag, Alexandra och Kevin med MoPar till Mariehamn fram och tillbaka. Massa skoj och bus, träffa smurfen och Ville Viking, åt massa god mat i buffen, lekte i lekrum och badade bollhav =D
Behöver jag säga att ALLA va helt slut när vi väl var hemma igen hahaha

 

Här står dom och kikar ut över vattnet

 

Alexandra och MoPar

 

Alexandra och Kevin

 

Viking Bufee! Då valde Alx och Kev att mummsa mini-hamburgare!

 

Aldeles lagom i strlk för mina små hjärtan!

 

Kevin hade så mkt att se på (:

 

Smurfen! (som var för läskig för att hälsa på dock)

 

Bollhavet!!! =D

 

Kevin började bli trött och längtade nog hem, annars tror jag nog han hade älskat bollhavet han med!

 

Det va desto roligare att städa tillbaka bollarna som smitit ut. Och där syns flickan som sedan gick fram till Kevin, tog tag i hans axlar och gav honom en Puss! Sen så försvann hon bara =D Såå söta!

 

Inte lätt att fota Alexandra, sån fart hon hade och vad hon hoppade!!

 

Efter ca 2 timmar i bollhavet blev fotningen något lättare =D hihi

 

Vi hade alla en härlig dag och alla va nog helt slut när vi kom hem igen! Superkul! Detta gör vi gärna igen! (;

Kommentarer
Postat av: Twins

fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0