Mycket att göra!

Mycket som fixas med just nu (: Håller på att byta grejjer och fick 4 "nya" köksstolar igår. Dom vi hade höll bokstavligen på att trilla ihop! Så nu har jag 4 rediga furustolar ist och dom ska väl palla trycket haha

 

Sitter och funderar ut vad man ska hitta på i födelsedagspresent till Alexandra, och julklappar till familjen..inte det lättaste.
Kommer även lägga upp lite tips till er här på bloggen snart också. Ska väl förhoppningsvis underlätta för Farmor, Mommo och MoPar mfl ^^

 

Alexandra är inne mycket på Blixten McQueen  just nu men även My little Pony, Bamse, lite Pippi mm

 

Kevin han  gillar bilar och dom får mer än gärna låta (:
Men jag slänger upp lite bilder och så senare i veckan tänkte jag =D

 

Nu ska här fixas lunch för att sen gå och leka med Alexandras kompis B.

 

Kram och hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hallå där! Jag tänkte tipsa om att jag har en del tävlingar på G som jag tror att du kan vara intresserad av! Har sett att du tidigare varit med och tävlat om en del, o därför tänkte jag att jag hojtar till nu då mina tävlingar kommer upp idag och resten av veckan!

2011-11-23 @ 13:26:43
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0