År 2011, en bild per månad

Mitt 2011

 

Januari
Kevin spelar mer än gärna ^^

 

februari
Jag och lilla Prinsen i parken

 

mars
mars-månad bjöd på puss och kram, kärleks lycka i form av Plopp! Mmmm...

 

april
Min Prinsessa blåser bubblor!

 

maj
Och i Maj träffade vi Mormor Barbro

 

juni
skogsmys med familjen, picknick och massa bus!

 

juli
Redan dax för liten kille att fylla 1!

 

augusti
Varmt och skönt!

 

september
Alexandra har gjort en flytande lyckta med Pappa i Södertälje <3

 

november
Smurf-kryssning med MoPar!

 

december
Kärlek!

 

Hmm..ja som ni såg fanns det visst inget "Oktober" i mitt 2011, eller ja inga bilder iaf, undrar vad som hände då (:
Hur som haver, året har varit bra, uppåt och neråt som allt annat, men man måste ha det lite mindre bra ibland också för att kunna ha det super-bra emellanåt!

 

Spännande att se vad 2012 har att bjuda på! Mkt spännande nyheter hos StenmarksPyssel , nytt jobb (hoppas jag iaf) och massa bus och påhitt med min underbara familj!

 

God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: B

mysiga bilder =)

2012-01-03 @ 15:53:35
URL: http://thecherries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0